Jak nakupovat
JAK NAKUPOVAT
Pro vystavení objednávky postupujte dle následujícího postupu:
- Nakupovat můžete se zaregistrováním vlastního účtu nebo bez registrace. Zaregistrovat se můžete v pravém horním rohu kliknutím na "založit účet". Pro trvalý přístup zvolíte jméno a heslo. Ve Vašem účtu budete mít uloženy všechny Vaše fakturační a dodací údaje, nebudete je tedy muset opět zadávat při příštím nákupu. Také zde naleznete evidenci všech vašich objednávek apod.
- Pro nákup zboží klikněte v horním menu nad úvodními předklápěcími obrázky na vhodnou kategorii. (např. Betonové obklady, dlažby, příslušenství)
- Zvolte název produktu, buď z vyskakovacího okna, nebo klikněte na danou kategorii, aby se Vám otevřel kompletní seznam produktů. Produkty můžete také proklikávat v levém postranním menu.
- Vyberte barvu produktu kliknutím na obrázek barvy. Vložte potřebné množství do košíku. Příp. můžete vložit do oblíbených pro pozdější porovnání. (kliknout na srdíčko)
- Zde můžete kliknout na „Pokračovat v nákupu“ nebo přejít rovnou do pokladny.
- Při nákupu bez registrace, vyplňte fakturační údaje, doručovací adresu – pokud je jiná než fakturační. Pokud jste firma, zaškrtněte „Nakupuji na firmu“ a vyplňte IČ a DIČ. V této fázi si také můžete vytvořit účet zaškrtnutím políčka „Chci se zaregistrovat v eshopu“ a vyplněním přihlašovacího jména a hesla pro snadnější budoucí nákupy.
- Zvolte způsob doručení.
- Zvolte způsob platby.
- Odešlete objednávku. Na Váš email Vám přijde automatické potvrzení přijetí objednávky. O vyřízení objednávky a příp. termínu dodání budete neprodleně informováni emailem v pracovních hodinách Po-Pá 7:00-16:00 hod (leden/únor 7:00-15:00) Pokud jste zadali platbu převodem, můžete objednávku rovnou zaplatit dle platebních údajů na potvrzení objednávky. Pro usnadnění ze také využít přiložený QR kód.
DOSTUPNOST ZBOŽÍ
Většinu zboží držíme skladem, přesto jsou některé produkty na objednávku nebo nemusí být na skladě potřebné množství a termín doskladnění může v některých případech být i 2-3 týdny. Ihned po zpracování objednávky Vás budeme v pracovních hodinách kontaktovat s informací o dostupnosti a termínu doručení. Pokud Vám tento termín nebude vyhovovat, máte možnost v tuto chvíli objednávku ještě zrušit. Odeslané objednávky jsou doručeny následující pracovní den sběrnou službou (více v sekci doprava). Pokud potřebujete zboží doručit v jiný termín, než následující pracovní den, kontaktujte nás emailem či telefonicky, popř. napište do poznámky v objednávce. Dostupnost zboží si můžete také před zaplacením ověřit na telefonním čísle +420 326 308 395 (Po-Pá 7:16 hod, leden/únor 7:15 hod).
OBJEDNÁVKA DO ZAHRANIČÍ
Pokud potřebujete doručit zboží mimo území České republiky, nedělejte objednávku přes e-shop, ale zašlete nám poptávku na e-mail: obklady@obklady-viko.cz, kde Vám zpracujeme individuální nabídku dopravy.
OBJEKTOVÉ SLEVY
Pokud je Vaše objednávka větší než 20 m2 nebo za více než 10 000 Kč, zašlete nám poptávku na e-mail: obklady@obklady-viko.cz a my pro Vás zpracujeme speciální objektovou nabídku se zvýhodněnou cenou.
ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY
Pokud z nějakého důvodu potřebujete objednávku před doručením zrušit, (např. Vám nevyhovuje termín dodání), odpovězte prosím co nejdříve na potvrzovací email, který Vám přijde po zadání objednávky. Storno Vám bude potvrzeno emailem v pracovních hodinách Po-Pá 7:00-16:00.
Podmínky odstoupení od smlouvy již dodaného zboží řeší reklamační řád.
SYSTÉM EET
„Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“